תגיות

,

איך לא להיות שחיף, הייתי שחיף. אם אתה מחפש לעלות במשקל בצורה בריאה, להלן מספר טיפים:


1. הגדל את צריכת הקלוריות שלך: כדי לעלות במשקל, אתה צריך לצרוך יותר קלוריות ממה שהגוף שלך שורף. הוסף מזונות עתירי קלוריות לתזונה שלך כגון אגוזים, חמאת אגוזים, אבוקדו, שמן זית, דגנים מלאים ומקורות חלבון רזים כמו עוף, דגים וטופו.
2. אכל בתדירות גבוהה יותר: במקום שלוש ארוחות גדולות, לאכול חמש עד שש ארוחות קטנות יותר במהלך היום. זה יכול לעזור לך לצרוך יותר קלוריות מבלי להרגיש שובע יתר על המידה.
3. כלול מזונות עשירים בחלבון: חלבונים חיוניים לצמיחת השריר ולשיקום. כלול מקורות טובים לחלבון בתזונה שלך כגון בשר רזה, עוף, דגים, מוצרי חלב, ביצים, קטניות וחטיפים עשירים בחלבון כמו יוגורט יווני או חטיפי חלבון.
4. בחר בשומנים בריאים: כלול בתזונה מקורות לשומנים בריאים, כגון אבוקדו, אגוזים, זרעים, שמן זית ודגים שומניים כמו סלמון. שומנים אלו מספקים יותר קלוריות לגרם ויכולים לסייע בעלייה במשקל.


5. אימוני כוח: שלב תרגילי אימוני כוח בשגרה. זה יכול לעזור לבנות מסת שריר ולתרום לעלייה במשקל. התמקד בתרגילים מורכבים כמו סקוואט, דדליפט, לחיצת חזה בספסל וכו'.
6. שתיית מספיק מים חיונית לבריאות הכללית. ודא שאתה ספוג לחות מספקת לאורך היום, במיוחד אם אתה עוסק בפעילות גופנית קבועה ובאימוני כוח.
7. עליה במשקל דורשת זמן ועקביות. חיוני להיות סבלני עם התהליך ולשמור על גישה עקבית לשגרת התזונה והפעילות הגופנית שלך.
8. התייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות: דרישות תזונתיות ספציפיות, חששות בריאותיים, או רוצים הדרכה מותאמת אישית, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות או עם דיאטנית רשומה שיוכלו ליצור עבורכם תכנית מותאמת אישית.
זכרו שחשוב להתמקד בעלייה במשקל בצורה בריאה על ידי בחירה במזון, במקום להסתמך על מזון זבל לא בריא ועתיר קלוריות.
לפגישת יעוץ בקליניקה, ניתן ליצור קשר בשעות 8:00 עד 12:00 בנייד 0528567140