דיאטה לחיטוב הגוף, קובי עזרא

תגיות

, , , ,

לפני ואחרי הדיאטה לחיטוב הגוף, בשיטת קובי עזרא – דיאטה בהתאמה אישית. להלן סיפור אישי של מטופל הרזיה במקומות הנכונים – המלצה חמה ממטופל על שיטת ההרזיה לחיטוב הגוף.

יש לאכול בערך 1 גרם חלבון לכל קילוגרם של משקל גוף, שהוא בערך הסכום המקסימלי שהגוף שלך יכול להשתמש בו ביום (בקרב אנשים בלתי פעילים), על פי מחקר שפורסם בכתב העת Journal of Applied Physiology.

לדוגמה, אדם במשקל 80 ק"ג צריך לצרוך 80 גרם חלבון ביום, הסכום שהוא יקבל מחזה עוף 250 גרם, 2.5 קופסאות גבינת קוטג', או 12 ביצים. ובאופן עקרוני יש לפצל את שאר הקלוריות היומיות שלך שווה בין פחמימות ושומנים.

איך להגדיל את השרירים, קובי עזרא

תגיות

, ,

איך להגדיל את השרירים?, קובי עזרא מספר על גדילת השרירים בעזרת בתזונה ואימונים טיפים, כמה חזרות לבצע בכל סט, כמה סטים לעשות לשריר?

מקסם בניית שרירים
ככל שקצב יצירת החלבונים שלך ניבנים יותר ברקמות, בתהליך הנקרא סינתזת חלבון, כך השרירים גדלים יותר. הגוף כל הזמן משתמש בעתודות החלבון שלו בעבור תהליכים חשובים אחרים, כמו יצירת הורמונים למשל. התוצאה היא פחות חלבון זמין לבניית השרירים. כדי לנטרל את הדבר, אנו צריכים לבנות ולאחסן חלבונים חדשים מהר יותר מאשר הגוף שלך מפרק את החלבונים הישנים.

 

דיאטה לחיטוב הגוף בשיטת קובי עזרא

דיאטה לחיטוב הגוף בשיטת קובי עזרא.

תחילה הייתי שמן כמו קציצה, הייתי מתאמן אך ללא תוצאות.

עד שהגעתי לקובי עזרא ותוך זמן קצר יכלתי לראות שינויים וגופי גדלתי במסת השרירים ואחוז שומן ירד בצורה מהירה ביותר.

יש לציין שאני מאוד מרוצה מהיחס ומהשיטה של קובי עזרא אז שוב פעם תודה רבה לכם.

האיש החטוב בעולם, ארנולד שוורצנגר הישראלי

האיש החטוב בעולם, שרוצה להיות ארנולד שוורצנגר הישראלי ! אחד מהמטופלים של קובי עזרא.

הישג מצוין לעו”ד א'צ'ק – בתום אליפות מר ישראל – פיטנס זכה אבישר בתואר סגן מר ישראל בקטגוריית פיטנס (שרירי, חטוב וסימטרי). בגמר, שהתקיים בליל רביעי במרכז דוהל בתל-אביב, נבחן אבישר מול קהל שמנה כאלף צופים ואוהדים, בסדרה קבועה של תנוחות גוף (פוזות), בהן ניתן לבחון את כל שרירי הגוף.

א'צ'ק הגיע לתחום הפיטנס בילדינג בעקבות פציעה שארעה במהלך שירותו הצבאי, בדרכו לפעילות מבצעית יחד עם יחידתו, התהפך הרכב בו נסעו באזור הצפון, כך נפגע באורח קשה ברגלו הימנית ובכתף. אושפז לשישה חודשים ועבר שיקום שנמשך כשנתיים וחצי בהם שוחרר מהצבא עקב פציעתו הקשה. בהמשך, חזר לשרת בהתנדבות כשנתיים, כמרצה בהתנדבות.

ספר ספורטולוגיה – המדריך לספורטאים

תגיות

,

ספר ספורטולוגיה – המדריך לספורטאים.

לרכישה צרו קשר: 0528567140

ספר ספורטולוגיה – המדריך לספורטאים

ספר ספורטולוגיה – המדריך לספורטאים

בספר: ספורטולוגיה המדריך לספורטאי

✔ תוכלו לראות לגלות את הסודות של האלופים.

✔ כיצד בנות מסת שרירים ע"י תוכנית תזונה ותוספי מזון לספורטאים?

✔ איך לחטב את הגוף והשרירים?

✔ איך לרדת באחוזי השומן? ועוד…

דיאטה להרזות לחיטוב הגוף

דיאטה במטרה להרזות ולחטב את הגוף… אובכן, השאלה הנשאלת הינה: כמה קלוריות אנו זקוקים בכדי לתפקד באופן אופטימאלי? התשובה הינה מורכבת יותר, היות וכל אחד מאיתנו בעל נפח מנוע שונה, באופן הדומה לכלי תחבורה: טוסטוס אוכל 1:25 דלק = אוכל = אנרגיה, לעומתו מנוע של משאית אוכל 1:3 דלק – כלומר צרכן גבוהה של דלק=אוכל! מכאן ניתן להבין כי ישנו שוני בין כלי תחבורה כזה למשנהו. למרות זאת בבני אדם הדבר הרבה יותר מורכב ותלוי בגורמים ומשתנים רבים ושונים, לרבות: גובה, משקל, מין, גיל ורמה של פעילות כל השפע שלך קלורי צרכים.

מספר הקלוריות במזון הינו מידת האנרגיה הפוטנציאלית שבמזון. כעת נסביר אודות אבות המזון הגדולים שכמות האנרגיה בהם אינה זהה. בגרם אחד של פחמימה יש כ- 4 קלוריות, בגרם של חלבון יש 4 קלוריות ובגרם של שומן יש 9 קלוריות.

להלן מספר טיפים לדיאטה ושריפת שומנים:

כיצד לשרוף שומנים – דיאטה אימונים ותזונה מתאימה

איך לשרוף שומן באימונים?

טיפים להרזיה וחיטוב הגוף

רכיבי תזונה ודיאטה

 

דיאטה להעלאת חילוף החומרים

תגיות

,

דיאטה מטבולית דיאטה להעלאת חילוף החומרים בגוף בשלב הראשון כדי להיפטר מהרגלים רעים!. לעיתים קרובות הרגלנו את גופנו, שאנו לא מסוגלים לעבור את היום ללא אכילת ג׳אנק פוד או מזון מתועש אחר. לכן בשיטת הדיאטה של Diet2All ישנה חשיבות להיבט הפיזי בכלל ולהיבט המנטאלי בפרט!.

דיאטה של "חופשה מהסמים ממכרים", הסמים הממכרים הם סוכר לבן, מזון מתועש, אלכוהול וקפאין בכמויות מופרזות, ברגע שתעשו את הנ"ל, תוכלו לזכות לשינה טובה יותר ומאיכות חיים טובה יותר.

לעיתים קרובות אני מורה למטופליי לעשות את תהליך הניקוי מרעלים בדיאטה, לכן ישנו הצורך להפחית את כניסת הרעלים לגוף, בדרך המזון, כגון: חומרים משמרים וצבעי מאכל, חומרי ריסוס, ומצד שני, לעודד את הגוף להתנקות ולהפריש אתה טוקסינים – רעלים החוצה בדרך הזעה – מהעור, הפרשות הגוף כצואה ושתן.

לעיתים קרובות כבר בתהליך ניקוי מטופלי יורד כשניים עד חמישה קילוגרם בפגישה אחת. בנוסף שרואים את הירידה במשקל ובאחוזי השומן, חשים גם בעלייה ברמות האנרגיה בגוף, שינוי לטובה במצב הרוח וכו'…

חשוב לומר כי ישנם אנשים, אשר סובלים מרגישות יתר לחלבון הגלוטן, בדומה למחלת הצליאק, אך הסימפטומים קלים יותר. כמו גם, ישנם כאלה אנשים שיש להם "חולשה" או רגישות יתר למוצרי חלב וביצים, על כן ישנו צורך להסיר בתפריט דיאטה שלהם את מוצרים הנ"ל.

מרבית המטופלים שלנו בנוסף לירידה במשקל ובאחוזי השומן, חשים רווחה בריאותית, כשסימפטומים מסוימים שהיו חלק מחייהם, פתאום נעלמים, כמו גם העלמות כאבי ראש, נזלות כרוניות, מחלות דלקתיות, למיניהם, הפרעות במערכת העיכול, כגון: גזים, בטן נפוחה, כאבי בטן וכו'…

דיאטה הרזיה בשיטת Diet2All של ד"ר עזרא

הרזיה מהירה

תגיות

להלן מטופלים לאחר הרזיה מהירה, לפי שיטתו של ד"ר עזרא שפיתח את שיטת הדיאטה לבריאות אופטימאלית – Diet2All.

האומנם ישנם תמונות רבות של לפני ואחרי הרזיה מהירה אך אנו נתמקד כאן בראיות מוצקות יותר, כלומר ראיון בוידיו קליפ אשר מטופלים רבים לאחר דיאטה להרזיה מהירה.

הרזיה מהירה Quick Weight Loss

שתיית מים והרזיה מהירה

טיפ 1: לשתות בעיקר מים: משקה ספורט או אנרגיה, שייק פירות, או בירה קלה – כל מנה מכילה כ-100 קלוריות בקירוב. משקאות אלה לא לספק לנו את כל רכיבי התזונה הדרושים לבריאותנו. שתיית נוזלים אחרים עשויים להיות בעלי תכולה גבוה של נתרן וסוכרים, אשר עשויים לגרום לגופנו לצבירת נוזלים מרובה – בצקת, כך נראה נפוחים יותר.

לעומת משראול אחרים למים, אין קלוריות וסוכרים ומעט נתרן יחד עם שאר המינרלים, מה שהופך את המים למשקה לדיאטת הרזיה מהירה למטרה המושלמת.

מזון מזוקק והרזיה מהירה

אסור לאכול מזון מזוקק, כגון: לחם לבן ופסטה שאינה מלאה.
יש לקצץ על למינימום את כל מוצרי הדגנים הלבנים, כגון: אורז לבן, ספגטי, לחמניות, לחמים ועוד, כי הפחמימות המורכבות הנ"ל מתנהגוך בסופו של דבר כפחמימות פשוטות – כסוכרים. מזונות אלה גורמות לנפיחות, בעיקר סביב הבטן. פחמימות פשוטות מתעכלות מהר מאוד בדומה לסוכרים, משאירות אותנו רעבים ויותר סביר להניח שבמצב הנ"ל אנו נזלול יותר.

הרזיה מהירה וספורט

ההמלצה לעשות פעילות אירובית כ- 30 דקות ביום.
כל אימון שיגרום לקצב הלב שלנו לעלות ולשרוף יותר קלוריות.

פעילויות אירוביות, כמו: ספינינג, קיקבוקסינג האירובי, ועוד. במשך כחצי שעה ניצור גרעות של 200 עד 300 קלוריות בזמן החיטוב.

תוכל לשרוף יותר קלוריות בכל הפעלה, אם האימון שלך משלב אימוני מרווח: לסירוגין צרורות קצרות של פעילות אירובית אינטנסיבית עם פעילות איטית יותר.